onsdag 25 juni 2014

Kassaapparater

Hejsan, undrar om ni har några tips om vad jag ska tänka på när jag ska köpa en kassaapparat? Jag har kompisar som har fått hela butiksinredningar gratis, bara dom monterat ner och forslar bort. Jag kan inget om det. Jag skulle vilja ha en som både kan stå i butik och följa med på mässor? Genom goda kontakter med vår leverantörer kan vi hålla en kort ledtid på både leveranser och reparationer.

Angående butiksinredningar så finns det firmor som säljer bara begagnat, men även dom som säljer nya brukar ha. Dom måste ibland forsla bort gamla när dom säljer nya. Och så tar jag tacksamt emot tips på var man kan köpa butiksiredning till bra priser, både nytt och begagnat? Dels som har med omsättning och var och hur man säljer. Torg- och marknadshandlare har haft ett undantag för och en sådan kommer att kosta ca 15-20 000 kronor. regeln om att handlare ska ha kassaregister.

Kassaapparat

Jag köpte själv en ganska stor inredning på överskottet i Tyringe för 900 kronor. Vi utvecklar nya funktioner och integrationer i snabb takt enligt våra kunders önskemål! Vi har även tagit fram kassaregister specialanpassade för torghandlare och andra som har behov av mobila (även batteridrivna) kassaregister. Vi säljer den mycket populära kassaapparaten Euro. Vi har alla tillbehör som kan tänkas behövas, som rullar mm. www.blocket.se kan också vara ett ställe att leta på.

Att köpa kassaapparat från oss är alltid tryggt och du kan i lugn och ro koppla av när du väl har bestämt dig, vi tar hand om allt! Vi ha sedan 2010 levererat drygt 500 kassaapparater till landets frisörer. Vi vet hur du vill ha det. Avbetala din kassa i lugn och ro med vår avbetalning.
Hejsan, ska du köpa en kassa apparat, så ska du vara medveten om att skattemyndigheterna har nya regler angående sådana från 2010. Dock finns det vissa undantag och regler. Regering och riksdag tycker att tiden är mogen för dem att skaffa kassaregister. I slutet av maj togs beslutet att torg- och marknadshandlare ska skaffa kassaapparat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar